Учаснику запиту цінових пропозицій
на закупівлю послуг щодо друкування інших
(продукції друкованої), (2лоти), код 18.12.1.
(за списком)
Запрошення учасникам
№562 від 15.12.14
Державне підприємство «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки» планує у 2015 році (лютий-грудень) закупити послуги щодо друкування інші (продукцію друковану, 2 лоти), код 18.12.1. за ДК 016:2010 у відповідності до статті 36 Закону «Про здійснення державних закупівель».
З метою додержання вимог Закону надсилаємо Вам запит цінових пропозицій та просимо надати цінову пропозицію на зазначену продукцію у відповідності до наведеного в Додатку 1 опису продукції за формою (Додаток 2) з урахуванням вимог, зазначених у нашому запиті (Додаток 3) та переліку необхідних документів, наведених у Додатку 4.
Пропозиції просимо надати до 15-00 12 січня 2015 р. особисто або поштою. Відкриття пропозицій відбудеться 12 січня 2015 р. об 15-30 за адресою вул. Пушкінська, 17, у каб. 53.
Додатково інформуємо, що оплата буде здійснюватися за фактом поставки окремих партій продукції (не рідше ніж раз у квартал). Ціни мають бути зазначені з урахуванням витрат на виготовлення відповідного виробу, доставки товару за адресою замовника, а також податків, зборів та обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені. Також у разі наявності імпортної складової у вартості товару просимо надати розрахунок ціни на друковану продукцію. Усі інші умови юридичних взаємовідносин узгоджуються при підписанні договору згідно з чинним законодавством та цим листом.
Цінову пропозицію просимо надати у письмовій формі згідно з додатком 2 (за одним чи за двома лотами) за підписом уповноваженого керівника, прошиту, пронумеровану у запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) . На конверті просимо зазначити повне найменування і місцезнаходження Замовника; назву предмета закупівлі відповідно до Запиту цінових пропозицій; повне найменування Учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), номер телефону, телефаксу та електронної адреси (за наявності), а також ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер); зазначення ПІБ контактної особи та її телефон. Конверт просимо промаркірувати: «Не відкривати до початку розкриття Цінових пропозицій» (або вказати дату та час розкриття)
Якщо конверт не запечатаний або не промаркірований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за неправильне або передчасне відкриття Цінової пропозиції.
Будемо вдячні за відповідь на наше звернення.
Додаток 1 - технічне завдання (специфікація) на 1 арк.,
Додаток 2 - форма пропозиції на 1 арк.,
Додаток 3 - запит цінових пропозицій на 1 арк.
Додаток 4 – перелік необхідних документів, які додаються до складу пропозиції.
З повагою,
Заступник Генерального директора Б.Й.Рябін
Додаток 1 до листа № від 15.12.2014 р.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (специфікація)
Переможець торгів протягом 2015 року зобов’язується продати Театру за безготівковим розрахунком таку друковану продукцію:
1. За лотом 1: всього 344000 одиниць
2. За лотом 2: всього 25 одиниць
№ н/п |
Найменування продукції |
Одиниці виміру |
Кількість примірн. у накладі |
Кількість накладів |
Загальна кількість |
|
Лот 1 |
|
|
|
|
|
Продукція, що друкується щомісяця |
|
|
|
|
1 |
Афіша репертуарна А1, 4+0, папір крейдований глянцевий 130 г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
100 |
10 |
1000 |
2 |
Листівка, А3/2, 1(темно-синя)+0, папір офсетний 120г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
8000 |
10 |
80000 |
3 |
Листівка, А3/2, 4+0, папір крейдований матовий 130 г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
6000 |
10 |
60000 |
4 |
Вкладка, формат 75х200 мм, 1+1, папір офсетний 80 г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
8000 |
10 |
80000 |
5 |
Листівка (щомісячний репертуар + анонси спектаклів), А3, 4+1, папір крейдований матовий 90г/м2, 6 бігів, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
1000 |
10 |
10000 |
6 |
Афіша «Сцена під дахом + Нова сцена», А1, 1(темно-синя)+0, папір крейдований матовий 130 г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
100 |
10 |
1000 |
|
Продукція, що друкується за окремими замовленнями протягом року |
|
|
|
|
7 |
Плакат А1, 4+0, папір крейдований матовий 130 г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
100 |
10 |
1000 |
8 |
Плакат А2, 4+0, папір крейдований матовий 130 г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
100 |
5 |
500 |
9 |
Листівка, А5, 4+4, папір крейдований матовий 130г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
5000 |
10 |
50000 |
10 |
Листівка, 4+4, 210х110мм, папір крейдований матовий 130г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
6000 |
10 |
60000 |
11 |
Листівка, 267х185 мм, 4+4, папір крейдований матовий 130г/м2, макет Замовника, папір Виконавця |
од. |
100 |
5 |
500 |
|
Разом за Лотом 1 |
од. |
|
|
344000 |
|
Лот 2 |
|
|
|
|
|
Широкоформатний друк |
|
|
|
|
12 |
Банер 6х 10 м, повно кольоровий, матовий литий, 510 гр., макет Замовника, матеріал Виконавця |
од. |
1 |
5 |
5 |
13 |
Банер 2,5 х 8,5 м повно кольоровий, матовий литий, 510 гр., макет Замовника, матеріал Виконавця |
од. |
1 |
10 |
10 |
14 |
Плакат 2 х 3м, самоклеюча плівка Oracal 640 повно кольоровий, макет Замовника, матеріал Виконавця |
од. |
1 |
5 |
5 |
15 |
Плакат 1,55 х 2,76 м самоклеюча плівка Oracal 640 повно кольоровий, макет Замовника, матеріал Виконавця |
од. |
1 |
5 |
5 |
|
Разом за Лотом 2 |
од. |
|
|
25 |
Остаточно виводиться ціна за одиницю товару, що зазначена у цьому технічному завданні, а також усієї пропозиції в цілому.
Додаток № 2 до листа № від 15.12.2014 р.
Цінова пропозиція
Від: _____________________________________________________________
Кому: ДП «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки», вул. Б. Хмельницького, 5, м. Київ, 01001.
Предмет закупівлі: Послуги щодо друкування інші (продукція друкована), 2 лоти, код 18.12.1
Вивчивши запрошення учасникам процедури запиту цінових пропозицій, одержання якого цим засвідчується, ми, що нижче підписалися, приймаємо та погоджуємось з усіма умовами процедури закупівлі та пропонуємо надати у 2015 році послуги щодо друкування інші (продукцію друковану), за _____ лотами (лотом) відповідно до запиту Театру на загальну суму без ПДВ_____________________________________ (сума прописом) гривень, __________ ПДВ,
Загальна ціна пропозиції з ПДВ ___________________________(сума прописом) гривень
У тому числі:
Найменування продукції (товару) |
Одиниці виміру |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн., з ПДВ |
Загальна вартість, грн., з ПДВ |
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
За лотом 1............................................................................................. |
|||||
За лотом 2.............................................................................................................. |
|||||
УСЬОГО |
|
||||
Ми зобов'язуємось у випадку акцепту нашої цінової пропозиції виконувати замовлення та постачати необхідну продукцію відповідно до умов, зазначених у запрошенні.
Ми згодні дотримуватись положень дійсної цінової пропозиції протягом 120 днів, починаючи з дати, установленої, як день розкриття цінових пропозицій. Ця цінова пропозиція буде залишатися обов’язковою для нас і може бути прийнята в будь-який момент до закінчення зазначеного періоду.
До того часу, поки не буде підписано офіційного Договору про закупівлю, наша цінова пропозиція з Вашим письмовим акцептом будуть вважатися такими, що мають силу Договору між нами.
Датовано “___” ________________ 2015 р.
Керівник_________ МП* ___________ __________
[Посада] [Підпис] ПІБ
* - не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством
Додаток 3 до листа №
від 15.01.2014 р.
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ
1. Замовник.
1.1. Найменування: ДП «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки»
1.2. Код за ЄДРПОУ: 02224548.
1.3. Місцезнаходження: вул. Б.Хмельницького, 5, м. Київ, 01001.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: № 26001000027001 у ПАТ “Укрсоцбанк”, вул. Саксаганського, 14, м. Київ, 01033, Старокиївське відділення м. Києва, МФО 300023
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса): Даниленко О.П., начальник служби, вул. Пушкінська 17, м. Київ, 044-288-31-99, odanylenko@ukr.net
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 293000,00 грн. (двісті дев’яносто три тисячі гривень, 00 коп.)
3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.rusdram.com.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги щодо друкування, інші, код 18.12.1 (ППД).
4.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: Лот 1 – Продукція друкована 344000 од.,
Лот 2 – Продукція друкована 25 од.
4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: м. Київ,
Б.Хмельницького, 5.
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: з лютого по грудень 2015 року.
5. Основні умови договору: відповідно до статті 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Поставка буде здійснюватись окремими партіями протягом року, інші вимоги викладені в листі учасникам.
6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів.
7. Подання цінових пропозицій.
7.1. Місце та спосіб подання: м. Київ,
вул. Пушкінська, 17, каб. 68,
вн.тел.40-73, особисто або поштою.
7.2. Строк: 12.01.2015 до 15:00.
8. Розкриття цінових пропозицій.
8.1. Місце: м. Київ, вул. Пушкінська, 17, каб. 53.
8.2. Дата: 12.01.2015
8.3. Час: 15:30.
9. Додаткова інформація: способи зв'язку для отримання додаткової інформації - тел./факс (044)288-31-99 з процедурних питань,
тел.(044)235-50-87 з видавничих питань.
Додаток 4 до листа №
від 15.12.2014 р.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Копії документів, які не завіряються нотаріально, мають бути завірені печаткою Учасника* з зазначенням «відповідає оригіналу», посади, дати та підпису уповноваженої особи учасника.
Під час проведення процедури закупівлі всі документи (всі сторінки з текстом), що готуються Учасником, викладаються українською мовою та завіряються печатками*. У разі подання Учасником у складі Цінової пропозиції документів (оригіналів або їх копій, завірених Учасником), які було видано іншими установами (організаціями, підприємствами) російською мовою, такі документи можуть бути надані Учасником без перекладу на українську мову.
На оригіналах документів, виданих іншими органами підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі та відбитки печатки Учасника ставити не потрібно.
* - не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством