Що робити з квитками, які придбані до початку війни?

Дорогі наші глядачі!

У цей непростий для усіх нас час, ми працюємо для вас! Щиро дякуємо вам, що ви нас підтримуєте.

Ситуація з проданими квитками на лютий та березень місяці на сьогоднішній день залишається невирішеною до кінця військового стану. Але усі бажаючі відвідати наш театр, незважаючи на те, на яку сцену вони придбали квитки у січні та лютому, мають можливість звернутися до адміністраторів нашого театру, та забронювати місця на будь-яку виставу основної сцени, попередньо перед цим уточнивши наявність місць та зареєструвавшись за телефонами:

Служба організації та обслуговування глядачів тел.: (044)2349063, (044)2357229, +38(095)6507179, +38(063)0320413 щодня з 10.00 до 19.00.

Відділ продажу та бронювання тел.: (044)2344223, (044)2787821 щодня з 10.00 до 19.00.

Адреса технічної підтримки: 

Для відвідування театру пред’явіть паперовий квиток, або роздрукований електронний квиток.

 

ПОРЯДОК ДІЙ ГЛЯДАЧА

1. Заявник повинен звернутись до театру за вказаними телефонами та залишити попередню заявку на обмін невикористаних квитків.

2. Глядачі, які придбали квитки на офіційному сайті театру, повинні написати звернення в технічну підтримку, за вказаною вище адресою,  зазначивши свій номер замовлення (вказаний на квитку в правому верхньому кутку), вибрану виставу та дату на яку хоче здійснити обмін.

На протязі доби, після відправки листа, заявник отримає інформацію на свою пошту про нові місця, старі квитки стають недійсними.

3. Глядачі, які придбали квитки в касі театру, у партнерів, електронні квитки партнерів в телефонному режимі замовляють квитки, на вистави поточного репертуару за принципом 1 невикористаний квиток - 1 місце.

4. В день показу вистави заявник звертається до адміністратора театру не пізніше ніж за 30 хвилин до початку, для обміну квитка на місця, згідно замовлення.

 
go_up