Продаж і бронювання квитків

Продаж і бронювання квитків

 

Вибір події.

Місця та схема залу.

Вартість і наявність квитків.

Первинна авторизація.

Засоби доставки та оплати.

Електронний квиток.

Технічна підтримка.

Замовлення квитків за телефоном.

Режим роботи каси театру.

Партнери театру з продажу квитків.

Поширені запитання. (F.A.Q.)

 

Увага! З технічних причин для замовлення та бронювання квитків на нашому сайті ми не рекомендуємо використовувати браузери Internet Explorer 7 і версії нижче.

 

Вибір події:

На сторінці Афіша ви можете вибрати події, які цікавлять вас. Праворуч від назви вистави натисніть кнопку «Купити квиток».


Також ви можете замовити квиток зі сторінки вистави, натиснувши на кнопку «Замовити квиток».  



На цій же сторінці ви можете переглянути детальну інформацію про виставу і прочитати відгуки глядачів, які вже були на заході.

 

Місця та схема залу:

Після натискання на кнопку відкриється схема залу для глядачів, на якій ви можете обрати місця, що вас цікавлять.


Вартість і наявність квитків:

Місця на схемі пофарбовані різними кольорами, кожен колір визначає вартість квитка, ключ-легенда кольоровості знаходиться над схемою залу. Сірий колір місця означає, що це місце вже продано і надалі не має доступу для продажу, або бронювання.


Обрані квитки відразу додаються до кошика і відображають калькуляцію відповідно до їхньої вартості. Після вибору місць та натискання кнопки “Оформити замовлення” переходимо до наступного кроку.


 

Первинна авторизація:

Для продовження оформлення замовлення і виключення зловживань мережевими можливостями необхідно здійснити первинну авторизацію. Введіть адресу Вашої ел. пошти та натисніть кнопку “Продовжити”


На пошту ви отримаєте одноразовий код.

Введіть одноразовий код у відповідне поле на сайті та увійдіть у Ваш особистий кабінет (створюється автоматично, якщо його не було раніше).

 

Контактні дані:

На цій сторінці Ви маєте Ваші контактні дані для отримання квитків та інформація щодо замовлення.
Вказати адресу електронної пошти - обов’язково. На неї Ви отримаєте ел. квитки.
Інші поля не обов’язкові для заповнення, залишаються на Ваш розсуд. Рекомендуємо також заповнити номер телефону, як додатковий контакт, за яким можна знайти замовлення у системі.

Натиснувши на кнопку “Продовжити” переходимо на наступного кроку.

 

Засоби доставки та оплати:

Далі, система запропонує вам кілька засобів спроб доставки квитків. Виберіть із них найзручніший вас. На даний момент доступний лише "Електронний квиток". 

 

Електронний квиток:

Електронний квиток у роздрукованому вигляді або у належній якості з екрану будь-якого гаджета (смартфона, планшета чи ноутбука) надає таке ж право на відвідування вистави як і звичайний квиток, куплений в касі театру.
У випадку, якщо ви обрали варіант купівлі електронного квитка, переконайтеся, що у вас достатньо коштів на платіжній картці, і є можливість роздрукувати квиток за допомогою принтера. Для сплати замовлення використовуйте картки «VISA» або «MASTERCARD».


Після натискання на кнопку "Перейти до оплати" відкриється вікно системи прийому платежів. Заповнюйте всі запропоновані поля і дійте згідно із запропонованими на сторінці інструкціям для успішного проведення оплати.
Ви можете скористатися швидкими способами оплати такими як PrivatPay чи GooglePay, або заповнити стандартну форму оплати для будь-якої картки (Номер картки, термін дії та CVV2 код) та натиснути кнопку “Сплатити”.

 

Після проведення успішної оплати, система банку запропонує Вам надіслати квитанцію про оплату. Тут Ви можете вказати адресу пошти на яку бажаєте отримати квитанцію.

 

Натиснувши кнопку “Повернутися до сайту” Ви побачите вікно з підтвердженням вашого замовлення.


Через 5-10 хвилин на вказану Вами адресу електронної пошти буде надіслано листа з вкладеними електронними квитками.


Часто поштові служби визначають листи з вкладеними файлами як небажану пошту, не забудьте перевірити папку «СПАМ».

Також, натиснувши кнопку “Завантажити квитки” у браузері відкривається нове вікно з квитками.
Тут ви можете переглянути свої квитки, завантажити їх або роздрукувати напряму з сайту.


 Ваш електронний квиток повинен виглядати, як вказано на зображенні. Роздрукуйте його і пред'явіть білетеру в театрі.

 

 

 

Терміни бронювання квитків:

Квитки ви можете забрати в касі театру, назвавши свій номер замовлення протягом строку, зазначеного в замовленні.
Просимо звернути увагу, що бронювання знімається автоматично за 24 години до початку вистави.

 

Технічна підтримка:

Якщо у вас виникли питання, або проблеми із замовленням квитків, звертайтеся в службу технічної підтримки:
тел.: 235-10-03 - щодня з 10 до 18 годин. Вихідні: субота, неділя.
Так само ви маєте змогу за допомогою електронної пошти звернутися до системного адміністратора. Він відповість на всі ваші питання, пов'язані із бронюванням та продажем квитків.


 

Замовлення квитків за телефоном:

Так само ви зможете замовити квиток, зателефонувавши до служби бронювання і продажу квитків.
Прийом заявок за телефоном: 234-42-23, щодня з 10 до 18 годин, вихідний: неділя.

 

Режим роботи каси театру:

Каса театру працює щодня з 10.00 до 20.00.; 
Адреса театру: вул. Богдана Хмельницького, 5 (ст. метро "Театральна").
тел. 234-42-23.

 

Партнери театру з продажу квитків:

Також, квитки на вистави нашого театру є у продажу на сайтах різних білетних агентів.

 

Поширені запитання:

Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу випадків додайте адресу до списку довірених адрес.

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 15 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: 

У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: 

Я прийшов до театру після початку вистави зазначеного на квитку, чи зможу я потрапити до глядацької зали?
Вхід до глядацької зали після початку вистави суворо заборонено.

go_up