Бронювання квитків ("Забрати в касі").
Замовлення квитків за телефоном.
Партнери театру з продажу квитків.
Увага! З технічних причин для замовлення та бронювання квитків на нашому сайті ми не рекомендуємо використовувати браузери Internet Explorer 7 і версії нижче.
На сторінці Афіша ви можете вибрати події, які цікавлять вас. Праворуч від назви вистави натисніть кнопку «Купити квиток».
Також ви можете замовити квиток зі сторінки вистави, натиснувши на кнопку «Замовити квиток».
На цій же сторінці ви можете переглянути детальну інформацію про виставу і прочитати відгуки глядачів, які вже були на заході.
Після натискання на кнопку відкриється схема залу для глядачів, на якій ви можете обрати місця, що вас цікавлять.
Місця на схемі пофарбовані різними кольорами, кожен колір визначає вартість квитка, ключ-легенда кольоровості знаходиться праворуч від схеми залу. При наведенні курсору на місце з’являється інформація щодо нього, включаючи його вартість.
Сірий колір місця означає, що це місце вже продано і надалі не має доступу для продажу, або бронювання.
Обрані квитки відразу додаються до кошика і відображають калькуляцію відповідно до їхньої вартості.
Для продовження оформлення замовлення і виключення зловживань мережевими можливостями необхідно здійснити первинну авторизацію.
Далі, система запропонує вам кілька засобів спроб доставки квитків. Виберіть із них найзручніший вас. На даний момент доступні такі варіанти, як "Електронний квиток" і "Бронювання квитків ("Забрати в касі")" Розглянемо ці варіанти детальніше далі...
Електронний квиток у роздрукованому вигляді надає таке ж право на відвідування вистави як і звичайний квиток, куплений в касі театру.
У випадку, якщо ви обрали варіант купівлі електронного квитка, переконайтеся, що у вас достатньо коштів на платіжній картці, і є можливість роздрукувати квиток за допомогою принтера. Для сплати замовлення використовуйте картки «VISA» або «MASTERCARD».
Після натискання на кнопку "Сплатити" відкриється вікно системи прийому платежів. Заповнюйте всі запропоновані поля і дійте згідно із запропонованими на сторінці інструкціям для успішного проведення сплати.
У разі успішного оформлення замовлення ви побачите вікно з підтвердженням вашого замовлення.
Також через 5-10 хвилин на вказану вами адресу електронної пошти буде надіслано листа з вкладеними електронними квитками. Зверніть увагу - електронний квиток дає право на відвідування вистави тільки в роздрукованому вигляді!
Часто поштові служби визначають листи з вкладеними файлами як небажану пошту, не забудьте перевірити папку «СПАМ».
Ваш електронний квиток повинен виглядати, як вказано на зображенні. Роздрукуйте його і пред'явіть білетеру в театрі.
У випадку, якщо ви збираєтеся зарезервувати квиток із подальшим викупом у касі театру, вам необхідно вибрати варіант «Забрати в касі».
У разі успішного оформлення замовлення ви побачите інформацію з підтвердженням і номером вашого замовлення, а також термін, впродовж якого вам необхідно здійснити сплату за нього:
Так само, на вказану вами адресу електронною пошти надійде лист із підтвердженням замовлення. Трапляється, що поштові служби визначають листи, як небажану пошту, тому не забудьте перевірити папку «СПАМ».
Для отримання замовлення в касі театру вам необхідно буде назвати номер замовлення.
Квитки ви можете забрати в касі театру, назвавши свій номер замовлення протягом строку, зазначеного в замовленні.
Просимо звернути увагу, що бронювання знімається автоматично за 24 години до початку вистави.
Якщо у вас виникли питання, або проблеми із замовленням квитків, звертайтеся в службу технічної підтримки:
тел.: 235-10-03 - щодня з 10 до 18 годин. Вихідні: субота, неділя.
Так само ви маєте змогу за допомогою електронної пошти звернутися до системного адміністратора. Він відповість на всі ваші питання, пов'язані із бронюванням та продажем квитків.
Так само ви зможете замовити квиток, зателефонувавши до служби бронювання і продажу квитків.
Прийом заявок за телефоном: 234-42-23, щодня з 10 до 18 годин, вихідний: неділя.
Каса театру працює щодня з 10.00 до 20.00.;
Адреса театру: вул. Богдана Хмельницького, 5 (ст. метро "Театральна").
тел. 234-42-23.
Якщо вам не вдалося замовити квитки на нашому сайті, можете скористатися послугами наших партнерів із продажу квитків.
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу до списку довірених адрес.
Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.
Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити?
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .
У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .
Я прийшов до театру після початку вистави зазначеного на квитку, чи зможу я потрапити до глядацької зали?
Вхід до глядацької зали після початку вистави суворо заборонено.