Відвідування театру на пільгових умовах

Згідно із наказом Міністерства культури та інформаційної політики України №2302 від 13.11.2020 р. «Про реалізацію права соціально незахищених верств населення на відвідування підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства культури та інформаційної політики України, на пільгових умовах» адміністрація Театру ім. Лесі Українки визначила останній понеділок кожного місяця днем безкоштовного відвідування вистав наступним категоріям глядачів:

- інваліди I і II груп;
- діти дошкільного віку (тільки на денні вистави);
- учні середніх спеціальних навчальних закладів;
- студенти вузів;
- військовослужбовці строкової служби;
- пенсіонери;
- ветерани ВВВ;
- учасники бойових дій.

Право безкоштовного відвідування вистав надається за наявності вільних місць (непроданих квитків), за пред'явленням документів, які свідчать про приналежність до вказаних категорій громадян.
Видача подібних запрошень здійснюється за годину до початку показу вистави.
Довідки за тел.: 234-90-63, 235-72-29.
Адміністрація.

 

ВИТЯГ

з Положення  про порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у Державному підприємстві «Національний академічний драматичний театр імені Лесі Українки»,
затвердженого Наказом Генерального директора –художнього керівника
від 27 червня 2018р. №122

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Порядок супроводу (надання допомоги) (далі – Порядок) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (далі – Особи, що потребують допомоги) у ДП «Національний академічний драматичний театр імені Лесі Українки» (далі – Театр) розроблено на виконання вимог пункту 2 Указу Президента України від 02 грудня 2017 року № 401/2017 «Про внесення змін до пункту 3 Положення про національний заклад (установу) України» та з урахуванням заходів визначених державними будівельними нормами України “Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення“, Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні“, Конвенцією про права інвалідів з метою забезпечення реалізаціі? державноі? політики щодо створення безперешкодного життєвого середовища для Осіб, що потребують допомоги на територіі? Театру, забезпечення права таких осіб на безперешкодний доступ до приміщень Театру, зручності та комфортності перебування в Театрі Осіб, що потребують допомоги, створення умов для високоякісного обслуговування персоналом Театру та забезпечення Особам, що потребують допомоги можливості вести незалежнии? спосіб життя і на рівні зі всіма громадянами приймати участь у громадському, культурному житті суспільства тощо.

1.2. Особа з інвалідністю - особа зі стійким розладом функцій організму, що при взаємодії із зовнішнім середовищем може призводити до обмеження її життєдіяльності, внаслідок чого держава зобов'язана створити умови для реалізації нею прав нарівні з іншими громадянами та забезпечити її соціальний захист (згідно Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні від 06.10.2005 N 2961-IV)

1.3. Маломобільні групи населення (МГН) - люди, що відчувають труднощі при самостійному пересуванні, одержанні послуги, необхідної інформації або при орієнтуванні в просторі. До маломобільних груп населення тут віднесені інваліди, люди з тимчасовим порушенням здоров'я, вагітні жінки, люди старшого (похилого) віку, люди з дитячими колясками тощо. (згідно ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення»).

1.4. Цей Порядок визначає дії працівників служби організації та обслуговування глядачів та працівників дільниці сторожової охорони театру щодо забезпечення зручності та комфортності перебування в Театрі Особам, що потребують допомоги, а також створення умов для якісного їх обслуговування працівниками Театру.

3. СУПРОВІД (НАДАННЯ ДОПОМОГИ) ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ІНШИХ МАЛОМОБІЛЬНИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ У ТЕАТРІ ПІД ЧАС НАДАННЯ ЇМ ПОСЛУГ

3.1. Особа, що потребує допомоги, має заздалегідь зв’язатися з адміністратором театру (за телефонами (044)-234-90-63;  (044)-235-72-29) та замовити послугу супроводу (надання допомоги).

3.2. Працівник дільниці сторожової охорони у разі прибуття Особи, що потребує допомоги, повинен негайно доповісти про це чергового адміністратора та надалі виконувати його вказівки щодо забезпечення зручності та комфортності перебування в театрі вищезазначеній Особі.

3.3. Адміністратор театру зобов’язаний у разі одержання інформації про прибуття Особи, що потребує допомоги, з’ясувати мету її візиту. У першочерговому порядку уточнюється, якої допомоги потребує Особа, що потребує допомоги, необхідність супроводу.

3.4. Черговий адміністратор зобов’язаний надати Особі, що потребує допомоги, необхідний супровід (допомогу) та за необхідності залучити помічника.

3.5. Якщо Особа, що потребує допомоги, має намір отримати інформацію про послуги театру та/або придбання квитків, адміністратор театру зобов’язаний проінформувати її або, у разі необхідності, повідомити про це головного адміністратора, який володіє необхідною інформацією.

3.6. Якщо Особа, що потребує допомоги, має намір відвідати виставу театру, вона повинна не раніше ніж за 45 хвилин до початку вистави знаходитись біля центрального входу або у касовому залі театру та за допомогою працівника театру (касира, працівника дільниці сторожової охорони та ін.) зв’язатися з черговим адміністратором.

3.11. Після закінчення візиту Особи, що потребує допомоги, черговий адміністратор організує супровід даної Особи до виходу з театру.

 
go_up