Обмін квитків (оновлено)

Увага!

Дорогі наші глядачі!

У зв'язку з оголошеним карантином наш театр змушений був скасувати показ вистав в період з 12 березня по 30 липня. У липні ми запропонували репертуар на вересень, жовтень і листопад 2020 року та індивідуально підходили до побажань кожного нашого глядача щодо обміну квитків на вистави.
До кінця жовтня, ми, здебільшого, виконали наші зобов’язання перед своїми глядачами.

Величезне прохання до тих, хто не встиг обміняти квитки з вагомих причин у жовтні!

Будь ласка оберіть виставу, дату, місце у цій же ціновій категорії та зателефонуйте:
– Відділ продажу та бронювання: тел.: (044)234–42–23, (044)278–78–21, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.
– Служба організації та обслуговування глядачів: тел.: (044)234–90–63, (044)235–72–29, +38(095)650–71–79, +38(093)190–07–57, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

Для вас зарезервують вибрані місця та призначать дату візиту до театру для обміну ваших квитків.

Якщо ви купували електронні квитки на сайті театру – для того, щоб скористатися можливістю їх замінити, вам необхідно написати лист на адресу технічної підтримки  або зателефонувати: тел. (044)235–10–03, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

Обмін можливий при наявності оригіналу квитка.

Каси театру працюють у звичайному режимі з 10.00 до 20.00 год., щодня.

Для уникнення скупчення людей, вхід на вистави «Основної сцени» буде відчинений за 40 хвилин до початку. На вистави «Нової сцени» та Сцени «Під дахом» за 20 хвилин до початку вистав.

 
go_up