Косметика ворога

Додати в обране
за твором Амелі Нотомб
Image Косметика ворогаImage Косметика ворога
Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк Віталій Овчаров Олександр Валюк Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк Олександр Валюк, Віталій Овчаров Віталій Овчаров Олександр Валюк Олександр Валюк, Віталій Овчаров Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров Віталій Овчаров Віталій Овчаров Віталій Овчаров Олександр Валюк Олександр Валюк, Марія Гончарова, Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров Олександр Валюк, Віталій Овчаров

Містичний трилер
Тривалість 1 год. 35 хв.

Прем'єра: 24 квітня 2025 року

Замовлення квитків

8 травня, четвер
18:30
30 травня, п'ятниця
18:30
5 червня, четвер
18:30
24 червня, вівторок
18:30

Режисер – Євген ЛУНЧЕНКО
Сценографія – Олексій ВАКАРЧУК
Костюми – Олена ДРОБНА
Звукове рішення – Владислав ТЕНЕНБАУМ
Художник зі світла – Ігор ГОЛОВАЧОВ
Помічниця режисера – Ольга ВЛАСОВА
Відеосупровід – Олексій РАБІН, Андрій РЯБІН, Олександр ШАБАНОВ

Переклад з французької Олени Славінської

Від творців вистави «Безіменна зірка»

Що як затримка авіарейсу – не просто прикра випадковість, а ретельно організована пастка? Звичайний зал очікування аеропорту перетворюється на арену смертельної гри розуму, де випадкове знайомство переростає у витончену психологічну дуель.

 

Головний герой опиняється у пастці – незнайомець знає про нього занадто багато, його слова лякають, викликають огиду, вщент руйнують ілюзію контролю. Час сповільнюється, межа між реальністю і жахом зникає, а минуле, про яке він прагнув забути, повертається, аби нарешті помститися.

 

- Зал очікування, у якому застрягає головний герой, має символічне значення. Десь там, зовні зриваються важливі зустрічі, вигідні контракти, а він не може ані повернутися, ані пересісти на інший транспорт. Стає самотнім, вразливим. Тому невідомий отримує над ним владу і проводить колами пекла.

Я в захваті від трилерів, тим паче – інтелектуальних. Ще й із детективною складовою. Для нас була важливою також іронічна інтонація. Аби приспати пильність глядача. Ось він потрапляє у звичну зону комфорту, розслабляється, і тут – почалося! Все – глядач у сітці. Можливо, це підступно з нашого боку, проте – такими є правила гри…

Усе це заради того, щоб спонукати глядача до переосмислення, діалогу з власною совістю. Адже в основі історії – людина. Така, якою вона є: без косметики (до речі, у п’єсі це слово не має жодного стосунку до макіяжу), зі своїми правдою і брехнею, скелетами у шафі, зі своєю любов’ю (герої закохані в одну жінку, хоч подекуди кохання це межує із жорстокістю), тягарем провини і взаєминами з власною совістю. Там, де немає людини – її пристрастей і почуттів – немає театру.

Режисер вистави Євген Лунченко

 

Кохання і ненависть, провина і спокута, суперництво і фатальна пристрасть – у цьому емоційному атракціоні немає глядачів, є лише учасники. Залишитися осторонь неможливо.

Дійові особи та виконавці:

Текстор Тексель  Олександр Валюк
Жером Ангюст  Віталій Овчаров
Ізабель  Марія Гончарова
 
go_up