Отелло

Додати в обране
Вільям Шекспір
Image ОтеллоImage Отелло
Олександр Форманчук, Олександр Яцентюк Наталя Доля Олександр Форманчук Олександра Єна, Ольга Голдис Олександра Єна Ольга Голдис, Олександр Яцентюк Ольга Голдис Олександра Єна, Ольга Голдис, Наталя Доля, Володимир Мішуков Олександра Єна, Ольга Голдис, Наталя Доля, Володимир Мішуков Олександр Яцентюк Юрій Дяк, Олександр Форманчук Володимир Мішуков Марія Гаврилюк, Володимир Мішуков Марія Гаврилюк, Юрій Дяк, Володимир Мішуков, Олександр Форманчук Сергій Детюк, Олександр Форманчук Наталя Доля, Юрій Дяк Ольга Голдис, Олександр Яцентюк Ольга Голдис Олександр Яцентюк Ольга Голдис Ольга Голдис Євген Лунченко
Рекомендований вік до перегляду

Казка на дві дії.

Тривалість 2 год. 50 хв.

Прем'єра: 27 квітня 2024 року

Замовлення квитків

24 грудня, вівторок
18:00
25 грудня, середа
18:00
21 січня, вівторок
18:00
23 січня, четвер
18:00
23 лютого, неділя
18:00
24 лютого, понеділок
18:00

Сценічна версія, музичне оформлення та постановка  – Давид Петросян

Сценографія та костюми – Даниїла Колот

Композиторка та хормейстерка – Сусанна Карпенко

Звукорежисерка – Алла Муравська

Художник зі світла – Ігор Головачов

Автор плаката – Сергій Маслобойщиков

Помічник режисера – Артем Дібров

Переклад з англійської Олександра Степанова

«Отелло» — історія про недовіру. Непевність, сумніви генерала діючого війська щодо свого оточення, описана Шекспіром, висвітлює якусь глибинну деструкцію в суспільстві та у взаєминах між близькими людьми...
Важливо, що події п’єси починаються з перемоги у війні. Одразу після неї один із героїв намагається вибити собі місце під сонцем — шляхом інтриг, наклепів, підбурювання суспільства. І, власне, жертвою цієї майстерно розіграної партії стає генерал, який цю перемогу здобув. Я не хочу говорити, що сьогодні ця історія пророча, але це серйозне попередження, привід замислитися над проблемою довіри одне до одного і над тим, які випробування чекають на нас після Перемоги.
Але це лише перший план цієї історії, адже твори Шекспіра поліфонічні, багатошарові, в них чимало алюзій. Для мене, наприклад, цікавішим за побутові чи політичні конфлікти є зіткнення різних проявів людської природи. Тут це відбувається на екзистенційному рівні. Отелло конфліктує не з іншими героями, а з самим собою. Битва відбувається всередині людини: довіряти чи не довіряти? До речі, у деяких інтерпретаціях Яго перекладають як Еgo. Тобто, можна сказати, він є частиною самого Отелло — уособленням не найкращих рис людської сутності. У той час як Дездемона висвітлює людські чесноти, високі ідеали, які теж присутні в Отелло… Тож можна сказати, це боротьба головного героя зі своїми внутрішніми демонами.

Давид Петросян

У виставі присутні сцени куріння та використовується штучний дим.

Дійові особи та виконавці:

Отелло  Олександр Яцентюк
Яго  Олександр Форманчук
Дездемона  Ольга Голдис
Кассіо  Юрій Дяк
Родріго  Євген Лунченко
Емілія  Олександра Єна
Б'янка  Наталя Доля
Монтано  Сергій Детюк
Музиканти  Вадим АскевичЛюбов БарановаМарія ГаврилюкОлексій КабановВолодимир Мішуков

Преса про виставу:

 
go_up